thequeenamanda

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Amanda Winberg - 8 september 2012 19:00

Hej! Maten står serverad på bordet och ska äta! Fick pr  ecis pengar som jag ska köpa höst/vinterskor!   

Dom är sååååååå snygga! Man dör när man ser dom!!!


Bloggar mer imorn för kommer inte ha tillfälle att blogga under resten av kvällen!   


Pussar Amanda  

 

Jag kan inte bli lyckligare! Jag är redan överlycklig!

Av Amanda Winberg - 8 september 2012 13:49

God morgon! Nu sitter jag på bussen påväg till Stallet! Kommer bli superkul! Förra gången fick jag Cinzano och han var lite trög! Men hoppas jag får Figaro, Lucky eller Ofelia! Bilder kommer i eftermiddag för kan inte ha på mobilen då kan hästarna bli rädda. Ikväll kommer mormor och är barnvakt för mamma och hennes kille ska på bröllop utanför sthlm!
Men vi syns

Pussar Amanda

Av Amanda Winberg - 8 september 2012 13:49

God morgon! Nu sitter jag på bussen påväg till Stallet! Kommer bli superkul! Förra gången fick jag Cinzano och han var lite trög! Men hoppas jag får Figaro, Lucky eller Ofelia! Bilder kommer i eftermiddag för kan inte ha på mobilen då kan hästarna bli rädda. Ikväll kommer mormor och är barnvakt för mamma och hennes kille ska på bröllop utanför sthlm!
Men vi syns

Pussar Amanda

Presentation


Läs om en 13årings vardagsliv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards