thequeenamanda

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Amanda Winberg - 5 september 2012 19:29

Hej alla! Just nu sitter jag i soffan med syster och myser med filt! Är rätt så stressad nuförtiden med betyg, läxor fritid mm. Har tagit skolfoto idag och blev rätt så nöjd!   Bilder kommer visas!

Pussar Amanda!  

 

Viktor(Lillebror)                                                   
              Jag                          Matilda(Lillasyster)

   

      Jag                               Inanna(BBF)                                    Jag

Av Amanda Winberg - 5 september 2012 18:53

Hej! Jag tänkte börja med att berätta lite om varför jag har bloggen och vem jag är!


Hej jag heter Amanda Winberg och jag är 13 år!   

Jag bor i Stockholm med mina 2 syskon, min mamma och min mammas pojkvän/sambo/fästman.  

Jag älskar att vara med kompisar och vara Crazy!  

Jag rider  2 gånger i veckan och jag har dessutom gymnastik 2 gånger i veckan!  


Fact:

Jag föddes på södersjukjuset den 8 juni 1999. Fick en lillebror 2001. 2002 gifte sig min mamma och pappa i agusti. Samma år i december dog min pappa i lungcancer. Jag har blåa ögon och blont hår är bästis med en underbar människa och mitt liv är fullt upp. Jag har läxor, aktiviteter, kompisar m.m


Jag har en blogg för att jag vill ha den som min egna dagbok men som jag gjärna vill dela med mig!

Jag kommer skriva vardagligen om hur mitt liv ser ut.

So just read and learn!  

Jag kommer lägga upp varje dag: 

Todays outfit

Pic of the day

Och mycket mer.


Varje dag blir en överaskning för er!         


Presentation


Läs om en 13årings vardagsliv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards